Dear Diary..

Friday, September 13, 2013

So long.

Pejam celik, pejam celik..da 9 bulan lebih dah kak ton kerja kat terengganu ni, ohemgee. Proud to be me. Dari kecik tak habis2 duduk jauh2 dari family. Eh, bukan lari dari rumah ok? Haha (gelak sendiri). But its ok, making me a better person. At least kalo papa tinggal kat tepi jalan, da boleh da cr cab sendiri nk balik rumah. Eh, nape papa pulak? Bukan ke gigirl dah kawin? Lupe ler tewww...uh huk huk huk.

IZNEE DA KAWIN..hoo ha!
Ok anyway, Iznee da kawin dah yu ols! Dengan siape? Alhmdulillah.... Jadik jugak dengan Hafizuddin segak bergaye tu..! Setie tak titew? (Blushing) eh mane pegi smiley punye icon ek? Tak jumpe ni! Tuh la, lame ngat tak updat bebelog. Ke slame ni mmg takde?(garu kpale skit)

Soalan rutin: DA ADE ISI LOM?
Jawapang ruting - belom ade rejeki :)

WEEKLY or Monthly HUBBY-WIFEY
heah, gitu leww gamaknye ( nangis teresak2). Uh, more money spent on the travelling. Takpe. Macam la tak biase LDR kan kak ton?

Wey, guano ni. Baru type skit d ngantok. Da berumor sgt ke diri ini? Oh no! Vitamin vitamin!! Sambung nantilah! Wee wee woot woot!